IdeSoft
Digital
Informative
Solution

شرکت هواپیمایی یاس ایر

5 تیر

شرکت هواپیمایی یاس ایر

شرکت هواپیمایی یاس ایر یکی از شرکت‌های هواپیمایی ایرانی است که در سال ۱۳۹۲ تاسیس شده است و مرکز آن در شهر تهران قرار دارد. این شرکت با هدف ارائه خدمات هواپیمایی در داخل و خارج از کشور تشکیل شده است و در حال حاضر به عنوان یکی از شرکت‌های پیشرو در حوزه هواپیمایی در ایران شناخته می‌شود.

یاس ایر با داشتن فلسفه خدمات رضایت‌بخش به مشتریان و پرسنل مجرب و کار آزموده، توانسته است اعتماد مشتریان خود را جلب کند و در عین حال بهبود کیفیت خدمات خود را در طول سال‌های فعالیت خود ادامه دهد.

شرکت یاس ایر با ارایه خدمات متنوع شامل : پروازهای داخلی و بین‌المللی، خدمات بلیط‌فروشی، رزرواسیون، خدمات پرستاری هوایی و خدمات گردشگری، توانسته است جایگاه ممتازی در بازار هواپیمایی کشور به دست آورد.

با توجه به اینکه شرکت یاس ایر همواره در تلاش برای بهبود کیفیت خدمات خود و افزایش رضایت مشتریان است، این شرکت توانسته است گواهینامه‌های مهمی از قبیل گواهینامه‌ی IOSA را از سازمان بین‌المللی هواپیمایی (IATA) دریافت کند که نشانگر رعایت استانداردهای بین‌المللی این شرکت است.

شرکت یاس ایر در حال حاضر پروازهای متعددی را به مقاصد مختلف در داخل و خارج از کشور ارائه می‌دهد.

برخی از مقاصد داخلی شامل : شیراز، تبریز، اصفهان، مشهد، کرمان، بندرعباس و ... می‌باشند. همچنین این شرکت پروازهای بین‌المللی به مقاصدی مانند دوحه، دبی، اسلام‌آباد، کراچی، کوالالامپور و ... نیز دارد.

برای رزرو بلیط و یا کسب اطلاعات بیشتر درباره شرکت یاس ایر می‌توانید به سایت این شرکت به آدرس www.yasair.ir مراجعه کنید. همچنین شماره تماس با شرکت یاس ایر برای ارتباط با آنها عبارت است از: ۰۲۱-۲۶۷۰۰.